asya343 Kullanan var mı acaba memnunmusunuz ? Bebeğim 9 aylık 4.aydan beri kusması devam ediyor hep bebelac gold kullandık hiç değiştirmedim acaba mamadan mı diye düşündüm değiştirmek istiyorum deneme amaçlı
MeteElif asya343 ben de doğdugundn beri hipp combiotic kullaniyorum bebegime cok memnunum. Sma da denedim ama çok kusturuyordu hipp daha iyi geldi bebegime
ecemirayannesi Kızım 4 aylık doğduğu günden beri kullanıyoruz hipp mamayı çok şükür kızımda herhangi bir rahatsızlık yapmadı gaz vs
kubra00k Doğduğundan beri hipp kullandık. Şuan 1 yaşında ve mamayı bıraktı. Bugüne kadar çok sağlıklı büyüdü. Hipp mama çok kaliteli
asya343 minikmucizemaak bende iyiyim teşekkürler , Happy momda da adım asya34 dü özelden konuşuyorduk bizimkiler hakkında hatta başlık bu şekildeydi “🙃🙃”
asya343 minikmucizemaak Olsun canım 🩷 Senin bebiş de kusma var mı ya asil di galiba 🫠 Benimki de çağan
minikmucizemaak asya343 Evet Asil Atlas 🪴 Yok çöm şükür kusma bizde. Oğlum da 4.5 ay falan sadece anne sütüyle beslendi daha sonra bir dişçi sürecim oldu mama almak durumunda kaldım ve böyle mama meme devam ettik. Adıyla büyüsün paşacık 🫶🏼
asya343 minikmucizemaak Benimki de 4 aya kadar emdi istemiyordu sürekli kendini itiyordu sonra mamaya başladık , hala kusmaları devam ediyo bende mamadan şüphelendim bi değiştireyim dedim