Merhaba,
Bebeğim anneanne, hala ve baba da sakin uslu çok nadir mızmız. Bir şekilde oyalanıyor. Benimle iken hep ağlıyor. Omzuma koyunca ya da memede duruyor sadece. Bazen de memede bile durmuyor kafasını kaldırıp memeyi çekiştirip duruyor kıvranıyor. Hiç bir şekilde oyalanmıyor yalnız kaldığımızda çok zor herşey. Oyalayamıyorum hiç bir şekilde. Daha 40 günlük. Nasıl geçecek günlerimiz bilmiyorum. Su bile içemiyorum bazen.bunun bir açıklaması var mı ya da ne yapmalıyım akıl verin.