Omermehmetask Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık ayakta tutarken kafasını geriye doğru atıyo ve ağlamaya başlıyo neyden dolayı yapıyo olabilir 😕
Deletedmom115 Omermehmetask Ben bi anormallik görmedim. Genelde benim oğlum o aylarda yapardı bunu ama sıkıldığı için.
ozge3747 Omermehmetask O an nefes almasında sıkıntı olduğunu düşündünüz mü hiç? Benşm bebeğim emerken falan nefessiz kaldığında tarifinize benzer bir hareket yapıyor
yasemnugr06 Omermehmetask benim oğlumda 3 aylık ben aynı gazı vardır sıcaktır bi sebeble ağlarken yapabilir yani çok normal kucaktan sıkılmıştır falan