Merhaba arkadaşlar, kızım 2 yaş, 10 aylık yani neredeyse 3 yaşında. İstemediği bir şey yaptığımda veya istediği bir şeyi yapmadığımda şiddetle ağlayıp inatlaşıp “babam nerede?” Diye soruyor. Kendimi kötü hissediyorum, sanki babası benden kaçıp sığınacağı güvenli liman gibi… Bu davranışı siz de çocuğunuzda gözlemlediniz mi, normal mi?