Merhabalar
Tam 7 aylık kızım var tadımlar bitti zaten. Ancak sadece çorba içiyor. Pirinçli yayla çorbası, şehriye çorbası, tarhana falan. Meyve ve yoğurt da yiyor. Ancak kahvaltı kısmında tıkanıyorum.
Uykusu çok karışık ve bu sebeple planlama yapamıyorum. Sizin 7-8 ay beslenme düzeniniz nasıl, hangi öğün neler yediriyorsunuz? Blw geçtiniz mi?