altintopp 19 yaşındayken aşırı kilo verdiğim için doktora gitmiştim ve benim de ca125 değerim yüksek çıkmıştı doktor bana kanser olabilirsin acil kadın doğuma gitmelisin çocuğun olmayabilir daha bekarsın sakın bekletme dedi doktorun yanına tek gitmiştim
Eşimle o dönem sevgiliydim bunu duyunca daha doktora gitmeden ayrılmak istemiştim ondan Allah biliyor ya ertesi gün kadın doğuma gittim ama bütün gece ağladım benim çocuğum olmayacak diye
Neyse ertesi gün doktora gittim bir kistin var evet adetinin 3. günü bir daha gel dedi adetimin 3. Günü o kist atılmıştı adetle beraber
21 yaşımda evlendim gerdek gecesi hamile kalmışım kızım doğdu, kızım 8 aylıkken oğluma hamile kaldım şuan 23 yaşındayım 19 aylık kızım 1 aylık oğlum var işin özü biraz uzun oldu ama korkmayın diye anlatmak istedim kist varsa bile adetle atılabilir belki