urazmom13 Kızlar selam. 40ım çıktıktan 3-4 gün sonra 27 temmuzda regl oldum. O günden sonra geçen hafta perşembe leke geldi regl oluyorum sandım ama devamı yok. Korunmasız ilişki olmadı tabiki ama korkuyorum doğumum sezeryan oldu başına gelen var mı 🤦♀️🥺
Themom_ urazmom13 Normal. Ben doğum sonrası ilk reglmi 13. Ayda oldum ve 3 aydır olmuyorum yine.İlk 18 ay regl olmamak normal 24 ayda düzensizlik normal kabul ediliyormuş.
bahaarrr urazmom13 2 ay 21 günden sesleniyorum ben doğumdan sonra ilk 18 gün regl oldum lohusalık zaten sonra hiçç olmadım benim de sezaryendı
Birerkekannesi_ Benim de sezeryandı ilk iki ay ayda iki defa regl oluyordum. Çok düzensiz oluyor ama benim 3.aydan sonra düzene girdi hemen eskisi gibi olmuyor.
Birerkekannesi_ urazmom13 ara lekelenme benim de oldu leke oldu 1 hafta sonra regl oldum ama hepsi düzeliyor. Korunuyorsanız stres yapmayın düzelecektir. 🌸