nsrn46 Merhaba sevgili anneler, bebeğinde reflü olan ve anti reflü mama kullananlar hangi mamayı kullanıyorsunuz? Ve nereden temin ediyorsunuz?
Yasemin29052611 nsrn46 merhaba biz kullanıyoruz eczaneden temin ediyoruz. Aptamil in sitesine bir bakın isterseniz orada da vardır. Yakınımda eczane olduğu için tanıyorlar da sipariş üzerine getiriyorlar
Sultanee nsrn46 Merhaba bebeğim şuan 2 yaşında mamayı bırakalı baya oldu. Ama bebelac gold ar kullanıyorduk. Tanıdık eczacımız getiriyordu çok fazla sipariş ettiğimiz için indirimde yapıyolardı