berrin3101 Bebeğiniz uyanmıyorsa bile daha yenidoğan olduğu için sık sık emzirmelisiniz en fazla 2 saat olmalı ki sarılık olmasın. Uyanmıyorsa ayağının altına fiske atabilirsiniz, burnunu sokabilirsiniz ya da soymayı deneyin. Hastanedeki ebe uyanmadıkça soy dedi üşüsün uyansın diye