xxanne34 Tatil mi organize etsem daha güzel olur hediye pasta vs mi 4 Ekim oldugu için havalar soğuk olur diye korkuyorum
uykusuzanne__ xxanne34 benim eşimin doğum günü de 10 Ekim de Türkiye gidicez 2 gün tatil ayarlamak istiyordum ama kısmet olmadı eşimin abisi öldü o yüzden iptal ettim forma alacam o yüzden
defnevedoruk xxanne34 hediye aldım birde havuza götürdüm☺️ bir sene bir daha birsey yapmam bir doğum günü bana oldu on bin tl ğsmcğsödğd
xxanne34 ayazaras34 27-28 derece gösteriyor hava durumu ama bilemiyorum ya bebekle girebilir miyiz denize felan
ayazaras34 xxanne34 Nereye gideceğinize bağlı. Ege suyu soğuk olablir ama Akdeniz sıcak oluyor. Biz Ekim’de Antalya tercih ediyoruz:)
xxanne34 defnevedoruk ben de Sapanca bungalov düşündüm deniz riskli ama sapanca ısıtmalı havuz hava soğuk olsa da girilirrr