Ben artık anladım kızlar oğlum hala yoğurt yediğinde aşırı gaz oluyor yerinde oturamıyor ve çıkaramıyor da. Ya zaten çok uzak tuttum 8 aylık oldu yine yedirdim yine aynı. Aşırı ağlıyor gezmek istiyor çıkaramıyor gazını. Off alerji testleri hep negatif. Başka belirti de yok gaz gaz gaz bıktım ya