aliceinwonderland Öncelikle aramıza hoşgeldin güzel anne , sütun saginca gayet güzel çıkmış mamayı çok fazla verme bence önce emzir sonra doymazsa 1 ölçek 30 CC olarak ilerle. Birde meme reddi olmaması için kaşık biberon kullanabilirsin ilk zamanlar. Bebekler ilk dogduklarinda doyma hissini bilmezler. Bu arada sanırım yanlışlık oldu 9 günde 4600 değil de 3600 olmuş olabilir mi 😊 heyecanla ve aceleyle yanlış yazılmış olabilir ,🙂