Benim bebeğim 2800 doğdu 2600 düşmüştü şuan 4 aylık 10 günlük oldu bu aya gelene kadar yaşamadığımız duymadığımız şeyler kalmadı doktor sütünmü yetmiyor gelişimi mi geri demedi vs vs etraf çocuk durmuyor diye mama ver duracak aç bu çocuk cidden millet sonradan haklı mı dedm 1 kereye mahsus mama verdim ve değişen hiç bişey olmadı benim çocuğumun huyu bu biliyodum zaten şaşırmadım şuan 5950 kilo yani bu yazıyı açma sebebim cidden siz siz olun kimsenin lafına bakıp o güzel canınızı sıkmamanız kimseyi dinlemeyin yorulan siz olursunuz ben şükür bu düşünceleri bıraktım yetemiyomuyum falan diye cidden sadece kendimizi üzüyoruz 🙏🏻