JollyBaby 4 numara beze geçtiğinden beri hep külot bez kullandım inanılmaz rahat kızım da rahat etti cırtlı bezler yanlarından pişik yapıyordu karnını sıkıyordu bu çok güzel
Goon kalıp olarak biraz dar ben molfix kullanıyorum
İlla yırtmanıza gerek yok normal külot gibi de aşağı indirebilirsiniz