akinsmom_ çocuk endokrinolojisine gittik kan verdik değerler biraz yüksek çıktı takip edelim dediler bu süreçte de biraz açılmaya başladı rengi
Size tavsiyem beslenmesi iyiyse kilo alımı normalse kaka ve çiş sayısıda yeterliyse kafanıza takmayın düzene giriyor