Sipralim kaymış arkadaşlar hamile olduğumu öğrendim fakat sonuç 82 çıkmış ve haftalık bile değildir denildi siprali çıkarmadılar henüz kanamam da var lekeleme tarzında böyle bişey yaşayan var mı yaşadıysanız neler oldu yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler:)