Melisayda Kızlar babıldaması olmayanlar var mı? “De de de, ma ma ma, ba ba ba” gibi şeyleri daha söylemiyor bu durum normal mi ?
ahmethamza Melisayda bende bunu anlamıyorum hepsi mi aynısını diyor yoksa farklı heceler mi? Benim 6 aylık ee eee diyor her şeye sürekli sevdiği şarkılarda tekrarli başka sesler çıkarıyor ama ba ba de de gibi şeyler yok. Doktor a sormayı unuttum.
Esmabetul Melisayda 6,5aylık oğlum babbıldıyor sürekli aguu falan diyor doktora danıştınız mı ne diyor
askbebegimmbenim Melisayda benim oğlum da 9 ay 16 günlük. Ma ma ma em em em , me me me , sanki ba ba ba diyecek gibi babildamalara.basladi öncesinde yoktu
inarches ahmethamza Benim bebeğimde 6 aylık ve aynı sürekli çığlık atıyor eee eeee diyor falan baba dede mama yok birde arada anni diyo nadiren
bebegiminbesigicamdan Melisayda normal degil yani aglama disinda bab bab bababaab nananan gibi ses çıkarmıyor mu
Sevemr Melisayda oğlum bgn 9 aylık oldu tam.. nen ne ne diyor.. an nen ne diyor sanki, geçen ay mem mem diyordu.
Zumra_26 10 ay 15 günlük sadece eeeee de de de ay ayy ayy ıııı diyor başka birşey yok bende merak ediyordum bu konuyu
Melisayda @askbebegimmbenim ay mem meem diyor , ann nnee diyor o zaman sorun yok birkaç kere de dee duydum ama çok değil
Melisayda @bebegiminbesigicamdan nee nee , mem mem , gibi sesler var evet birkaç kere de “de de ” duydum
ahmethamza inarches anne yi diyor onu doğduğu gün diyodu. Halen de diyo anne anneeee sonunu uzatarak farklı tonlarda. Ama başka net bisey yok.
sifirekran_bolkitap Melisayda ses çalışması yapabilirsiniz ona bakarak aaa a deyip bekleyin sonra eeeeee diyin mesela ama daha ritmik daha melodi şeklinde sesli harfleri söylemeyi deneyin🙂