balarisi_2019 normal
bazi bebekler çok yatar.Gece kesintisiz uyumasi normal ve guzel.kilosi guzelse oyatmayin bebeyinizi geceler.ama gjnduzler uyumasi hakda birsey diyemem.gunduzler nutlaka 3 saate bir yedirin bebeyinizi çok onemli.gece yemesede olur.ama gunduzler beslenmeli.oyanmazsada bez değisin oyanicak bebeyiniz gunduzler.kendiniz oyatin gunduzler oynasin sizjnle etrafi keşf etsin aktiv olsun bebeyiniz.kanda şekeri düşük olan bebekler çok yatar diye biliyorun ben.gunduzler he uyku zamani 1-2 saat uyusa yeter ona.oyanip beslenip azcik oynaip yata bilir mesela