Oğlum 23 aylık 17 aya kadar hiç ağlamazdı ama 17 nci aydan sonra sürekli ağlama krizine giriyor çok üzülüyorum dikkatini dağıtim diyorum yok istediğini yapim yok tuttumu 30 dk ağlar
Çok yıprandım ne yapmalıyım 😞😞😞bende onunla ağlıyorum çareszim dişmi sendrommu be zaman bitecek