Kızlar bugün 4. Ay aşımızı olduk kan ilacı verdi sağlık ocağı günde 7 damlaydı sağlık ocağından sonra özel hastaneye gittik kontrole oranın verdiği ilaç kabız yapar dedi başka kan ilacı yazdı 0.5 ml ver dedi kafam karıştı sağlık ocağının kan ilacını 0.5 verdim çok fazla geldi bana birşey olur mu