my2024 Arkadaşlar, buzlukta dondurdugum sütü çözündükten sonra kokladım fakat çok farklı garip bir koku vardı çözemedim, bana sabunsu geliyordu, kocama ekşi ve sarımsaksı gibi bu durumu yaşayan var mıdır.
delihatun01 my2024 buzlukta bozulmaz ki ne zaman koydunuz buzluğa 3 aya kadar birşey olmuyor diye biliyorum
irakm06 my2024 aynı şeyi ben de yaşadım, çok kötü kokuyordu böyle ağır garip bi koku. İçmedi bebeğim tabi. Neyse ki stok yapmamıştım
my2024 delihatun01 daha bir ay bile olmadı, dedim belki o sorunludur baska bir poşet çıkartıp ısıttım aynı koku