Kizlaar bebegim 3900 doğdu 3600 e düştü 2 hafta önceye kadar anne sütü ve mama şeklinde ilerliyorduk ama günde 1 2 tane veriyordum bıraktım şimdi anne sütü ile devam ediyoruz ağustos 23 ünde 5800 du şimdi 6100 gram hem ayına göre nasıl ve 11 günde kilo alımı da iyi mi sizce biliyorum önemli olan sağlıklı olması çok sukur sağlığı da yerinde ama bir anne olarak da merak ediyorum dusuncenizi🥰