esrahrz burun tıkanıklığı çok önemli bir konu.balıma bu konuyla alakalı talilhsiz bir olay geldi anlatmıyım hiç korkma.dediklerimi yaparsan hiç sıkıntı olmaz.acile gittiğimizde bize orda öğrettiler.dik pozisyonda tutacaksın bebeği.damla falan hiç bir ileu yaramıyor.görümürde pislik yok ama içerde mukuslar var aslında.dik pozisyonda serum fizyolojik sıkacaksın şırıngayla.bir burnundan girip bir burnundan çıkacak.dik olduğu içim hiç bir sıkıntı yaşamıyor.gümde üç kere yapıyorum ben ve çıkan sümükleri balgamlı görünce şok oluyorım.canı yanmıuor merak etme.bunu yaptıktan sonra da aspiratörle çekiyosun.sonra bebeğin rahat nefes alıyor.bunu yapmadıgın sürece içerde mukuslar kalacak.benim başıma geldi acillik olduk.sen dediklerimi yap lütfen.internette videoları bile var hiç bir zararı yok