gulayguney Merhaba anneler kızım 1 yaşında yaşına girer girmez yemek reddi başladı sadece mama istiyor normalde yerdi ama son 1 haftadır yemek yemiyor ve red ediyor yaşayan oldu mu bu durumu çok acil çözüm önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
Violeta22 gulayguney kiz dur daha 2 yaşına kadar iştahsızlık devam ediyor çünkü 2 yaşına kadar patır patır dişler bi anda çıkıyor 2 dem sonra rahat insallah
tubatuba58 gulayguney benim oğlum da 10 gün önce girdi 1 yaşına gayet iyi yemek yiyordu 10 gündür hiçbir şey yemiyor emmeyi de istemiyor zorla yedirdim emziriyorum bu durum beni çok yıpratıyor
gulayguney Violeta22 ciddi misin ya 😔 ama gelişimi olmaz ki güzel beklenemez ne yapacaz peki ya herkes mi aynı oluyor
gulayguney gulayguney aile hekimine götürdüm zorlama sakın dedi zorlarsan tiksinir yemez inat eder ama o acıkınca mecbur yiyecek dedi biz Anneler için ne kadar zor olsa da denedim gerçekten bir süre sonra kendi istiyor