Merhaba benim ve bebeğim 15 aylık erkek. Boyu 83 cm kilomuz 9.5. Devlet hastanesine gidip mama raporu yazdırmayı düşünüyorum. Devlet hastanelerinde 1 yaş üstü mama raporu alan varmı. Raporun yazılabilmesi için doktorlarin verdiği boy kilo standartları neler. Bebek kaç kilo olmalı 1.5 yaşında ki mama raporu verilsin. Benim gözüme çok zayıf gözüküyor bebeğim yaşıtları ile aynı durmuyor.