bundan 2 sene önce 20 kilo vermiştim. genel anlamda 16 saat aç duruyorsunuz kahvaltıyı atlıyorsunuz. ben öğlen 1 akşam 8 olarak ayarlamıştım. Eğer kahvaltı insanıysanız, şeker gibi bir probleminiz varsa, kalkar kalkmaz açlığa dayanamıyorsanız yapmayın ya da birkaç gün kendinizi deneyin. Kilo vermeye mutlaka Kan vermekle başlayın eğer vitaminleriniz düşükse kilo vermek çok çok zorlaşıyor. Kendinize küçük hedefler koyun mesela bu hafta paketli gıda yok, 21 gün şeker yok, 4 gün 1 dilim ekmekten başka ekmek yok gibi gibi. Kolaylıklar dilerim inşallah hedefe ulaşırsınız 😻