Kızlar oğlum tam 2 yaşında nöbet geçirip epilepsi teşhisi kondu. Bir yıl epixx kullandı. Geçen Mart ayında, 3 yaşında ilaca tekrar başlandı. Ama bn bazı kullandığınız ilaçlardan dolayı vermedim. Şuan da içim içimi yiyor ya bişey olursa diye. Tekrardan vermek istiyorum. Sorum şu; beş aydan sonra tekrardan başlarsam bı sorun olur mu?