Deletedmom_1111 bebegiminbesigicamdan önemli çünkü Bizim fark etmediğimiz şeyler olabilir ben öylesine randevu aldım iyi ki almışım kızımın gözünü Bi damarında sıkıntı varmış yakını göremiyordu bişey perdesi dediler sonra tedavi oldu hala getiriyorum
sevgioykumasal Busrazeynep2408 önemli olmazmi ? Kızım 1bucuk yaşından beri gözlük kullanıyor şuan 6yasina girecek
bebegiminbesigicamdan Deletedmom_1111 oylesine mi doktor veya siz bisey fark edipte mi gittiniz doktora
hndathn Busrazeynep2408 1 yaştan itibaren her sene çocuklarımı muhakkak diş ve göz doktoruna götürürüm kendi rutin çocuk doktorları kontrolleri haricinde
Deletedmom_1111 bebegiminbesigicamdan öylesine aldım canım annem alıyordu kendine bende kıza aliyim dedim