Esnek avans limitim 40 bin tlydi avans hesabimdan harcayip esnek hesabima odeme yapiyordum yaklasik 2 ay once borcumu odeyip avans hesabimi kapadim.Tesadufen mobil bankacılıga giris yaptim 632 tl gecikmis odemem gozukuyor .Kullanmadığım kart nasil oluyorda gecikmiş faiz aliyor anlamadim.Bu konuyla ilgili ne bi sms ne bi arama ne de bi mail geldi.Onun haricinde bankalar kredi kartin limiti yükselmek icin avans hesap tanimak icin ariyorlardi .Bununla ilgili bilgi verilmedi.Nereye sikayette bulunabilirim bilgisi olan yardimci olabilir mi ustelik 190 tl kesinti yapmis 442 tl odemem gorunuyor suan