Selamlar . Bebeğim 46 günlük . Gaz bizi mahvetti .. Şimdi birde kaç gündür kaka yaoamiyoruz yaparsak da ucunda degdiriyor resmen oda yeşil fıstık yeşili . Gastroenteroloji ye gittik doktor yönlendirdi floroskobi yapılacak cihaz bozukmus şuan yani kolonoskobi gibi bişey malesef . Çok güzel emiyordu ama bugün Bebelac lf 400 yazdı doktor bunu kullan 3 saatte bir ver 2 ölçek mama dedi laktozsuz bu dedi . Deneyelim dedi ama sormayı unuttum emzirmeye de devam mı.edecegim acaba ? Uyumuyor asla uyumuyor bebeğim ve kullanmadığımız damla kalmadı acile başta hep gittik orda hep lavman yada fitil yapıyorlar anlık rahatlıyor sadce bağışıklığı ona alismasin diye direniyorm ama hiç durmuyor yardımcı olur musunuz