17 aylık bir kızım var dalma nöbetleri olduğu için doktora götürdük nöroloji takipliydi yeni bir nöbet daha geçirdi ama bu titreme morarma şeklinde ne yapacağım bilmiyorum 😔 devlet hastanesine gidiyorduk özel doktora götürmek istiyorum. İyi bir çocuk nöroloji doktoru var mı bildiğiniz