yenimelekk Önerisi Olan var mı kızlar. Cam almak istemiyorum ama beyaz metaller de eskinin ocakları gibi duruyor gri set alsam onlarda çok çiziliyor vs deniyor öneriniz var mı marka önerisine de ihtiyacım var fırın için özellikle marka çok onemli
aslanannesiiii06 yenimelekk canım merhaba ben Vestel’den cam set tercih ettim annemde vardı onun üst modelini seçtim şükür annem yaklaşık sorunsuz şekilde 6 7 yıldır kullanıyor bende 2 seneye yakındır kullanıyorum. Açıkçası görüntü ve temizlik açısından cam daha kullanışlı ve güzel. Fırın olarakta kesinlikle Vestel alt üst pişirmesi çok iyi.
yenimelekk aslanannesiiii06 teşekkür ederim. Cama uygun değil bizimki yeni taşındık da kenar boşlukları 10 cm olması gerekiyormus bizimki 10 cikmiyor