Merhabalar 💕 5 aylık bebeğim var ve henüz regl olmadım. Özel Muayenesi olan hekimime gidip hangi yöntemi tavsiye edersiniz dedim. İlaçlı spiral takalım dedi. Çok ağrılı mı dediğimde anestezi ile takarız rahat edersin dedi. Anestezi olunca da anestezi hekimi gelecek o yüzden 18.000 e takarım dedi. Çok acılı mı oluyor takmak, fiyat biraz pahalı geldi çünkü 🫤