dorukasr Bebeğim yedi aylık 4.05 gündür elini kulağına götürüyor doktora götürdüm iltihap yok dedi sizce nedir çok korkuyorum otizm de böyle bir şey var mı tüm hareketlerini Google’a yazıyorum kafayı yiyecegim
aliyeee96 dorukasr normal olabilir mi benim bebeğim de 3 aylık arada oda götürüyor belki kaşınıyordur diye kaşıyorum arkasını filan ama aklıma hiç böyle birşey gelmedi