muncelebi sütünüzün artması için sürekli emzirmeniz gerekiyor. Mama içmiyorsa farklı bir mama deneyebilirsiniz. Vrya biberondan kaynaklı da olabilir çok hızlı gidiyor olabilir. Biraz içirdikten sonra mutlaka gazını alıp tekrar beslemeye devam edebilirsiniz. O süre zarfında süt sağımı yapmak da sütünüzü artırmaya yardımcı olacaktır. 1 damlası bile değerli olan anne sütünüzün bitmemiş iken çoğaltmaya uğraşmalı eğer emmiyorsa da sağarak biberon ile içirmelisiniz. 2 saatte bir uyandırarak ( en azından kilo alımını desteklemek için ) biraz yorup acıkmasını sağlamalısınız. Eczanelerde mamsel still tea diye bir anne sütü artırıcı çay var. Ben günde bir fincan tüketiyorum. Ekstra kuru dut çayı da güzel süt yapıyor. Bol boool su için ki süt yapsın. Anne sütleri aslında arz talep üzerine kurulu. Ne kadar çok memede kalırsa bebeğiniz ve emmeye devam ederse göğsünüz sütünüzün az olduğunu fark ederek daha fazla üretmeye başlayacaktır. Her emzirmeden sonra 15 dk sağım yapmak da çok etkiliyor katılmış olduğum eğitimlerden duymuştum. Benim bebeğimde de başlarda sarılık olduğu için çok az emiyor ve uyanması çok zor oluyordu. 2 saatte bir kaldırıp sürekli emzirmeye çalıştım. Zorla meme verdim diyebilirim yani. Almıyorsa uyaran vermelisiniz. Ben hafif kulak memesini sıkıyordum, çenesini hareket ettiriyordum o şekilde tekrar emmeye devam ediyordu. Çok çabuk uyku eğilimi vardı çünkü.