Oğlum her şeyi fırlatıyor , oyuncaklarını kumandayı telefonu eline ne gelirse mesela suluğundan suyunu içiyor içtikten sonra direkt yere fırlatıyor . Birde mutluda olsa mutsuzda olsa eşime olsun bana olsun tokat atıyor ısırmaya çalışıyor yüzümüzü tırnaklıyor . Gerçekten çok üzülüyorum neden böyle yaptığını anlamıyorum . Bu durum bana normal gelmiyor ama bu ayda böyle fırlatma vs yapıyorlar mı ? Ne yapmam nasıl yaklaşmam gerekiyor . Birinin evine gitmeye utanıyorum gitmiyorum hatta mecbur kalmadıkça, ne bulsa ışık hızıyla alıp fırlatıyor.