beyzanur50 meteli var aptamilin alerji mamasını alacaksın bende öyle yaptım neye alerjisi olduğuna baktırdım sonra alerji maması aldim
meteli [silindi] ayy Allahım korusun ins iyidir suan. Bizde öyle olmadı sadece vücudunun bazı yerlerinde kızarıklık oldu
[silindi] meteli iyi çok şükür geçmek üzere alerjileri ,3 aylıkken gecirmisti , şuan 13.5 aylık Alerji işi malesef çok riskli Rabbim evlatlarımixi korusun
meteli [silindi] daha önceden hip veriyordum yaşadığımız yerde bulamadım aptamil aldım hipte hiç böyle olmamıştı 🤦🏻♀️🥹
[silindi] meteli Aptamil sut oranı daha yüksekmiş baktimda şimdi içindekiler kısmından hipp ondan etkilememis olabilir