Cly01 benim oğlum 30 aylık 1 ay oldu başlayalı. Alışma süreci biraz sancılı geçti şimdi de hasta maalesef ara verdik. Ama ben memnunum ya. Kaç kez başlık açtım alışma dönemindeki olumsuzluklardan dolayı ama bir sürü de pozitif durum yaşadık. İştahı açıldı , uyku konusunda ciddi düzelme var, yemek yemesi bile değişti kendine güveni zaten vardı iyice tavan yaptı. Oyuncaklarını falan topluyor şok oluyoruz 🥲