Bende ilk doğdugunda göğüs ucum yara oldu diye takıyordum, sonrasında kzıım 5aylık olunca yavaştan geceleri başladım takmamaya sonra gündüzleri 1-2 takmamaya başladım derken 1 hafta sonra artık kendi meme ucunu cıarmaya calısıyodu çekiltiriyoru aomrada dha tutmadı zaten ,zamanla kendi bırakacaktır