Kızlar selaam kızım 20 aylık zaten doğduğundan beri beslenme problemi var ama şuanda mamaya aşıırı düştü ve ne yemek ne çorba asla yemiyor bazen makarna ve pilav yerse oda çok nadir yumurtayıda bıraktı nerdeyse ne yapıcam bilmiyorum mamayı kessem tamamen besinsiz kalırmı gece bile 3 kez kalkıyoruz mamaya