sankus Merhaba kizlar bebeğim 6 aylık emziriyorum daha adet goremedim sizde kaç zaman sonra düzene girdi
anneann sankus 75 gün sonra adet oldum 2. Adetimi hâlâ daha olmadım bir kere adet oldum normal mi bilmiyorum
ikiprensesbebiss sankus emzirme dönemindeyseniz görmemeniz daha iyi ben 3 4 aylıkken görmeye başladım 1 hafta sütüm olmuyordu çok sancılı geçiyordu o süreç çocuk durmuyor uyuyamıyordu haliyle mama da almıyordu
onefinemom sankus Ben 4 ay sonra oldum geçenlerde 🫠 bir daha düzenli olur mu bilmiyorum ama regl olunca da işte ya hamile kalırsam korkusu sarıyor insanı. Ne kadar geç o kadar iyi >.>
Zeynonunmomu onefinemom regl olmadan da hamile kalabilirsiniz yumurtlama reglden önce oluyor,süt korur diye saakın inanmayın öyle bişey yok önlemi alın siz
onefinemom Zeynonunmomu Yoo önlemimi alıyorum zaten ama o da korunma sağlıyor nihayetinde. Fazla korunma göz çıkarmaz 🙂↕️
Themom_ sankus 13. Ayda ilk reglmi oldum emzirmekle alakası yok reglnin çünkü benim 6,5 aylıkken sütüm bitti
DuruAselEmr biroglanannesii1 merhaba Dr. Gorundunuzmu hersey normalmi dedi.Bende tedirginim 15 ay oldu hala olmadim.
araseflin sankus ilkinde 50-55. Günlerde olmuatum 2. Çocukta 38. Günde oldum😂 sonrasında düzenli devam etti hep