aaafnk Yenidoğan bebeğimin dili beyaz süt gibi var nasıl geçer daha çok çoğaldı canı açıyor sanırım huysuz
Dmt-01 aaafnk ya tam hatırlamıyorum ama karbonatlı su muydu ya yanlış bişey söylemek istemiyorum ama sanki öyleydi tülbenti o suya batırıp çok nazik bi şekilde silmek gerekiyor.Benim bebeğimde de vardı doğumdan sonra eve hemşire gelmişti o anlatmıştı hatta yaparak göstermişti.
kbraatlas aaafnk Dmt-01 Evet doğru söylüyorsun ben kulak çöpü ucuyla yapıyordum bunu. Bizde de cok oluyordu artarsa emmesi sorun oluyor. Birde doktora gidersen o da sana mikostatin veriyor o da hızlı geçiriyor canim
Myrtle aaafnk 1 aylikken oyle olmustu. Gogsume karbonatli su sürdüm sildim kabasini, oyle emzirdim. 1 2 gune gecmisti. Karbonatli suyu gazli beze surup dilini silin diye doktor videosu izlemistim bi arastirin, doktor ne diyorsa oyle uygularsiniz ☺️
491 aaafnk canım sıcak suyun içine bir çay kaşığı karbonat at karıştır Eğer varsa gazlı bezle ağzının içini sil zorla aynı şekilde göğüs uçlarını da sil aynı şekilde bir hafta kadar düzenli yap geçecektir ben de öyle yaptım adı pamukçuk mu ne Sen ağzını sildiğin zaman rahatlayıp emecektir Ama öyle canı yanıyordur
hndathn aaafnk mantar olmuş.emziriyorsaniz göğsünüze de bulaşır gogsunuzden tekrar çocuğa bulaşır. İlacı var onu yazdırın doktorunuza. Her gün günde 2 kez muhakkak kaynamış ilimis içme suyu ve steril sargı beziyle nazikçe ağız içini damaklarini silin bebegin. Haftada da 1 de yine kaynamış ilimis içme suyuna çok az miktarda karbonat atıp bu suyla silin ağzını damaklarini