Merhaba size bir sorum olacaktı ben çok zor bir doğum yaptım 6 ay önce normal doğum yaptım alttan ameliyat oldum 3 kez dikişlerim tutmadıgi icin
o yüzden ayda bir kontrole gidiyorum ama bu sorular bir türlü randevu bulamadım bulduklarım da ya gebelere bakılmamaktadır ya da sadece gebelere bakınmaktadır ya da lohusa polikliniği oluyor şimdi ben lohusa polikliniği’nden randevu alsam bakarlar mı yoksa lohusa olmadığım için bakmazlar mı