Haftaya işe başlangıç yapıyorum iznim bitiyor artık 2 yaşında kızım şimdiye kadar kendim büyüttüm 1 sene bakıcı bakacak ama için içimi yiyor. Nasıl ayrılacağım bakıcı acaba güzel bakar mı ailelerimiz uzak şehirde başka seçeneğimde yok kreş içinde küçük geliyor gözüme 3 yaşında başlar diye düşündüm. Çok vicdan yapıyorum. Bu zamanların değerini bilemedim mi acaba yeterince iyi vakit geçirebildik mi diye sorguluyorum kendimi. Bu süreci nasıl aştınız nasıl güvenli bir şekilde anlatabilirim bu süreci