Merhabalar Oğlum 5 yaşında ana sınıfı bu sene 2 sınıf 5 yaş 1 sınıfta 4 yaş olacaktı ama 4 yaş az olduğu için 5 yaş gruplarına dağıtmışlar ve 3 gruba bolmusler bu sene 1 e hazırlık gibi sayilmazmi alacakları eğitim aralarinda nasıl olacak toplantilardan dolayı ogretmenlerlede hiç konuşamadım soramadık yani bilgisi olan öğretmen annelerimiz varmii