ZeydsMom
Hem yasadışı hem de günah olmasa..😀
Kıbrıs’ta bebegime hamile kalırdım.
Hani cinsiyet sayı ve sağlık durumları seçebiliyorsun ya..
Günah olmasa dedim lince gelmeyin.
Hamileyken sağlık durumlarından korkardım.
Çok hastalık var bebeğim zorluk çeksin hiçbir anne istemez.🤗