Canım ben sebzeleri buharda haslayip catalla eziyorum ,tencereye su koyuyorum su kaynayinca uzerine buharda pisirme aparati gibi makarna suzgecim var ona doğradigim sebzeleri koyuyorum, tencerenin kapagini kapatiyorum buharda pisiyor sebzeler. Buharli pisirici makinalar da var da ben gerek duymadim su an acikcasi 😊
Ek gıdaya da 4.5 ayda tadima basladim oglum 4 ay emdi sadece, 5.aydan sonra da gunde 3 öğün olarak pure,yogurt,meyve,muhallebi felan veriyorum,bu sekilde basladi bizim ek gida surecimiz😊 su an 6 ay 5 günlük oglum😊