Merhaba güzel anneler, çalışan bir anneyim oğlum da kreşe gidiyor tuvalet eğitimine destek oluyor kres ama çocuğunda biraz eğilimi olmasını bekliyorlar geçen hafta izindeydim sürekli kazalar yaşansa da çişini oturtunca lazimligina yaptiriyorum ama kendim yakalarsam, yakalayamazsam altına kaçırıyor. Kakayi da tuvalete yapmaya korkuyor onu malesef altına yapıyor.. çalışan anneler bu işi nasıl cozdunuz yarın ise gidicem oğlumda kreşe gidicek yanına kullan at alistima külotları koycam çünkü ne de olsa öğretmenler kakayi tiksinir bir anne gibi tepki vermezler bari kaka yaparsa çöpe atsınlar diye düşündüm çalışarak bu işin üstesinden gelen anneler nolur yardımcı olun, şimdiden teşekkürler