Gerçekten artık yoruldum bir ayda 2-3 kez hastalanıyor kızım bugün tekrar dan kusma ishal başladı kusma gece oldu bir daha olmadı ama ishal var ben bu çocuğa napicam bilmiyorum hastaneye de çok gittim birşey çıkmadı bana lütfen bir fikir verin bari ishali geçsin