Arkadaşlar sizin bebeler nasıl 2 aylık benim kinin daha gazı var mız mız oyun halısın da durmuyor arabada durmuyor kanguru da durmuyor ne yapıcam çok yoruldum 8 yaşında oğlum var 3.sınafa başlıcak ne yapıcam bilmiyorum geçer mi bugünler ben unutmuşum 9 yıl olucak bizim kız bi sabah neşeli bu arada oda yatak keyfi